Deprecated: Required parameter $host follows optional parameter $check in /home/klient.dhosting.pl/aplicom/aplicom/components/com_sef/joomsef.php on line 3012
E-BIZNES i E-PRAWO - Aplicom - Pogotowie komputerowe Słupsk
Pogotowie komputerowe Słupsk
A A A

E-BIZNES i E-PRAWO

Zawiera ostatnie informacje Dziennika Internautów z kategorii: Biznes, Finanse i Prawo.
O małych, średnich i dużych firmach oraz ich dzialalności w internecie i na rynku telekomunikacji. Także o finansach osobistych, programach partnerskich, zarabianiu w internecie. O prawie i bezprawiu oraz egzekwowaniu prawa.
  1. Zaskakujące 60% firm przyznaje, że żałuje przynajmniej jednej decyzji dotyczącej zakupu oprogramowania podjętej w ciągu ostatniego roku lub półtora. Ta niepokojąca statystyka pokazuje, jak ważne jest właściwe podejście do wyboru i wdrażania nowych rozwiązań IT w firmach.
  2. Badania potwierdzają, że wysokość wynagrodzenia jest dla pracowników bardzo ważna. W tym kontekście zaskakujący może być fakt, że brak widełek płacowych w ogłoszeniu zwykle nie zniechęca kandydata do wysłania aplikacji. Zakorzeniona w naszej kulturze zasada, że o pieniądzach się nie rozmawia, znajduje odbicie nie tylko w procesie rekrutacji, lecz także przez cały okres zatrudnienia. Jak wynika z raportu Aplikuj.pl, ponad połowa pracowników przyznaje, że w ich miejscu nie panuje jawność wynagrodzeń. Jednak już wkrótce ma się to zmienić.
  3. Odbiór nieruchomości to kluczowy moment dla każdego, kto planuje zakup lub wynajem mieszkania czy domu. Ten ważny proces pozwala na dokładną weryfikację stanu technicznego i prawnego obiektu, co jest niezbędne do zapewnienia, że inwestycja jest bezpieczna i wolna od ukrytych wad. Przygotowanie się do odbioru, zrozumienie jego znaczenia i świadome podchodzenie do każdego etapu tego zadania może znacząco wpłynąć na satysfakcję z przyszłego użytkowania nieruchomości oraz ochronić przed nieoczekiwanymi kosztami. W tym artykule odpowiemy na najczęściej zadawane pytania dotyczące odbioru nieruchomości, aby pomóc przyszłym właścicielom i najemcom lepiej zrozumieć ten proces i odpowiednio się do niego przygotować.
  4. Niemal co piąty pracownik biurowy w Polsce rozważyłby zmianę pracy, gdyby jego firma zdecydowała się na w pełni stacjonarny model zatrudnienia. To jasny sygnał, jak cenne są dla współczesnych pracowników elastyczne formy pracy takie jak praca hybrydowa czy zdalna.
  5. Gdyby np. na rynku ropy pozostało tylko 6% zasobów do wydobycia, jej cena poszłaby w górę w sposób szalony. W przypadku bitcoina czeka nas raczej spora zmienność – komentują analitycy.
  6. Słowo pomoc oznacza działanie podjęte dla dobra innej osoby i jest szczególnie ważne w kontekście trudnej sytuacji, która za sprawą takiej pomocy może stać się mniej uciążliwa. Wydawać by się mogło, że niepozorna kwota przekazana z podatku nic nie znaczy, jednak w rzeczywistości dla kogoś, kto walczy o przetrwanie w obliczu tragedii spowodowanych chorobą czy wypadkiem, jest to wsparcie stanowiące często o jego być albo nie być. Dlaczego warto skorzystać z możliwości takiego wsparcia osób potrzebujących?
  7. Katolicy oraz katoliczki w Polsce jak i na całym świecie zawierają małżeństwa kościelne, które czasami - z różnych powodów - chcą potem unieważnić. By do tego doszło, potrzebna jest profesjonalna kancelaria kanoniczna, która pomoże nam w tej skomplikowanej sytuacji. Stwierdzenie nieważności małżeństwa kościelnego jest możliwe, ale wymaga dość długiego i żmudnego postępowania przed odpowiednimi sądami kościelnymi.
  8. Zastanawiasz się, jak dyrektywa PSD2 wpływa na prowadzenie rozrachunków w Twojej firmie? PSD2, czyli druga dyrektywa dotycząca usług płatniczych, to dokument regulacyjny Unii Europejskiej, który zmienił zasady funkcjonowania firm operujących w świecie finansów. Jakie konkretne zmiany przyniosła ze sobą PSD2 i jakie narzędzia mogą pomóc w ich skutecznym wdrożeniu?
  9. Jedna na trzy firmy na świecie nie jest zadowolona ze swoich postępów w cyfryzacji – wynika z badania Red Hat. Wśród najczęściej wymienianych barier digitalizacji są: dług technologiczny (29%), luka kompetencyjna wśród specjalistów IT (25%) oraz procesy wykonywane ręcznie (21%). Zobacz jak polskie firmy radzą sobie z tymi przeszkodami.
  10. Bardziej przyjazny interfejs, rozszerzony asortyment, zwiększona elastyczność zarządzania dostawami oraz możliwość korzystania z programu lojalnościowego Skarbonka – to niektóre ze zmian, na jakie liczyć mogą klienci Auchan kupujący online, począwszy od 16 kwietnia br.
  11. W dzisiejszym dynamicznym świecie, prowadzenie firmy wymaga elastyczności i dostosowania się do zmieniających się warunków rynkowych. Dla wielu przedsiębiorców tradycyjne biuro staje się nie tylko kosztowne, ale również niewygodne i ograniczające. W takim kontekście coraz więcej firm decyduje się na korzystanie z usług wirtualnego biura. Czy jednak jest to rozwiązanie opłacalne? Warto przyjrzeć się zaletom, jakie niesie za sobą ta nowoczesna forma organizacji pracy.
  12. Koszty korzystania z mobilnego przesyłu danych za granicą zmieniają się w czasie i nie zawsze są to zmiany korzystne dla konsumenta. Większość europejskich operatorów nie wspiera już zasady "roam like at home” przy wyjazdach do Wielkiej Brytanii (z uwagi na Brexit). Z kolei, korzystanie z mobilnego przesyłu danych poza UE, prawie zawsze wiąże się z osobną opłatą (nie mieści się w standardowej cenie za abonament).
  13. <b>Wykonanie audytu energetycznego wymaga uprawnień. Świadectwo charakterystyki energetycznej może wydać tylko wykwalifikowany specjalista. Jeśli chcesz stać się jednym z nich, sprawdź ofertę naszych kursów.</b>
  14. Labelomat.pl to innowacyjna platforma online, która oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie tworzenia i drukowania etykiet. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą działalność gospodarczą i potrzebujesz etykiet do swoich produktów, czy też zajmujesz się organizacją wydarzeń i chcesz, aby Twoje zaproszenia były wyjątkowe, Labelomat.pl dostarcza narzędzia i usługi, które pomogą Ci zrealizować Twoją wizję. W tym artykule przyjrzymy się bliżej, jak Labelomat.pl może ułatwić i ulepszyć proces tworzenia etykiet dla Twoich produktów.
  15. Organizacja wydarzeń, które na długo zostają w pamięci uczestników, to proces wymagający nie tylko kreatywności, ale i precyzyjnego planowania. Niezależnie od tego, czy jest to konferencja, szkolenie, czy impreza firmowa, kluczem do sukcesu jest zrozumienie i zastosowanie najlepszych praktyk w branży eventowej. Poniżej przedstawiamy kompleksowy poradnik, który pomoże zarówno doświadczonym organizatorom, jak i tym nowym w branży, stworzyć niezapomniane wydarzenia.
  16. Kiedy planujesz ważne spotkanie biznesowe lub konferencję, jednym z najważniejszych czynników sukcesu jest odpowiednio przygotowane miejsce. Sala konferencyjna, która łączy w sobie komfort i elegancję, może znacząco wpłynąć na atmosferę wydarzenia oraz efektywność uczestników. Ale dlaczego tak ważne jest wybieranie właściwych miejsc na tego typu spotkania? Czy lepiej wybrać spośród obiektów konferencyjnych w centrum miasta, a może specjalnie przygotowane sale konferencyjne na obrzeżach okażą się lepszym rozwiązaniem do organizacji konferencji? O tym i wielu innych dowiesz się z tego artykułu!
  17. W 2023 roku Google zablokował rekordową liczbę 5,5 miliarda reklam, w tym ponad 7,3 mln reklam wyborczych. Ma to być oznaką bezkompromisowej walki z niechcianymi treściami, w tym deepfake'ami i scamem oraz przejawem działania na rzecz bezpieczeństwa wyborów. Czy Google rzeczywiście jest w stanie chronić użytkowników przed fałszywymi reklamami?
  18. Dobra obsługa klienta to nie jest wyjątek, ale norma współczesnego biznesu. Aby mieć przewagę konkurencyjną, firma powinna zapewnić klientom jak najwięcej wygodnych kanałów komunikacji, natychmiast odpowiadać na zapytania i stosować narzędzia personalizujące komunikację. Jednym z takich narzędzi jest <a href="https://ringostat.com/pl/callback/">callback software</a> ― widget oddzwonienia na stronie internetowej.
  19. Odroczone terminy płatności sprawiają, że wielu najmniejszych przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą wpada w problemy finansowe. Kontrahent spłaca fakturę dopiero po upływie 30-60 dni, a w tym czasie przedsiębiorca musi pokryć koszty księgowości, składek na ubezpieczenie i podatku, nawet gdy nadal oczekuje na płatność. Jeśli wystawiasz faktury z odroczoną płatnością, masz możliwość skorzystania z faktoringu. Poznaj korzyści takiego rozwiązania.
  20. Odwrócił się trend w sprawach frankowych. W całym kraju widać spore wzrosty. Tylko stolica jest na minusie. Według danych z sądów okręgowych, w 2023 roku najwięcej spraw frankowych, bo przeszło 18 tysięcy, wpłynęło do SO w Warszawie. To jedyny sąd w Polsce, w którym rok do roku zmalała liczba pozwów. W pozostałych widać wzrosty, w tym w prawie połowie sądów są one aż trzycyfrowe.
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd